Eindelijk thuis. - Reisverslag uit Jayapura, Indonesië van Marvin Postma - WaarBenJij.nu Eindelijk thuis. - Reisverslag uit Jayapura, Indonesië van Marvin Postma - WaarBenJij.nu

Eindelijk thuis.

Blijf op de hoogte en volg Marvin

11 Oktober 2016 | Indonesië, Jayapura

Waar moet ik beginnen? Zoals neef Andre zei: Where to start? Dat is wat ik me afvraag terwijl ik hier aan het zwembad lig te chillen met een Bintang op zondagochtend, terwijl de moskeeën galmen op de achtergrond. ;)

Op de foto bij dit verslag staan 3 mannen, die vroeger schoolvrienden waren van m'n oom Alex. Deze 5 mensen schreven geschiedenis met elkaar, en staan dichtbij m'n opa en oma. Het is niet te beschrijven wat het doet met je om dat te zien, en op de grond te lopen waar je familie 54 jaar geleden onbezorgd leefden, in de prachtige straten van Hollandia-Binnen. Dus dat ga ik dan ook niet doen. Ontzettend dankbaar, dat ik dit heb mee mogen maken.

Eindelijk thuis gekomen. We vertrekken naar de balliem vallei. We gaan de stad verlaten. De stad van o.a de vele contrasten. De stad waar het zo mooi is, maar ook zeer veel vervuiling is. De stad van arm, maar ook heel rijk. Maar het mooiste is dat het de stad is van Opa Andries en Oma Marietje, de stad van m'n moeder, tante Loes en m'n Ome Alex. De stad waarin zij gelukkig leefden voordat ze in 1962 naar NL kwamen.

Terima Kasih Banyak






  • 11 Oktober 2016 - 15:26

    Berber:

    Super leuk om zo de reis van je leven te kunnen volgen! Geniet!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marvin

Actief sinds 02 Okt. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 3033

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2016 - 30 Oktober 2016

Journey of my life

Landen bezocht: